April 1, 2009

bergambar ngan artis

aku ngan housemate aku dapat bergambar ngan artis...
diorang wat pengambaraan kat area umah...
pic nie di snap kul 2 pagi, hari minggu lepas.....
diorang wat telefilem....tajuk tak tanya lak aku....
tapi drama nie terbitan astro
liz af nie alahai keciknya......heheheeh
aku ada tanya diorang mana baizura kahar
diaorang cakap...baizura dah lama tak berlakon
sedih tul la................
main actor cite nie syamsul ngan liz af

16 comments:

Y E R N ain said...

liz af?

mana fazura ni?

besi said...

yern ain...liz af yg berlakon bukanya faizura...ish ish ish dia nie kan

shi3la said...

a'ahh baizura mmg tak berlakon dah sejak diyer menang award artis baru plg fofular dolu lagi kan..pasan takk..uwaa haku pon minat diyer tau...sedeyy..!!

besi said...

shila....sama2 la kita sedih...waaaaaaaaaaaaaa

LotsOfLove-Pearls said...

dulu, aku jatuh hati ngnbibir syamsul tapi bila dia pegi gusti Diana, aku trus xminat itu jantan..
very the ganas woooooooo..

**lelaki pukul pempuan xgentelman langsung..

besi said...

LOL...kes tue tak tau la...hheheh

eiza in the house.. said...

besi,siapakah jejaka lagi sorang tu, mcm penah kulihat tp dimana yer...
hehehe...lainnya muka mu besi...

eiza in the house.. said...
This comment has been removed by the author.
besi said...

eiza...muka aku mmg macam itu...sorang lagi...housemate la

sis_nita said...

bila ko nak bergambar ngan akak lak..? akak pon artis perr.. adibah nor taw..

besi said...

sis_nita.....akak bila2 pun leh hehehee..tak kira la artis tue kira nasib je

T.u.Y.a said...

macho2...hehehhe

besi said...

puan tuya...perli ker?

eddie dewanaga said...

hahaha... besok2 kalau lu kena interview melodi, lu jgn lupa bilang depan kamera... "baizura kahar, pulang lah kepangkuan lakonan semula, kita orang rindu woo...!!"

besi said...

bro...tak masa nak layan melodi la
heheheh...bro ke bro yg sorok baizura nie?

eliza said...

kamu yg mana satu?