April 15, 2009

bohsia

filem terbaru keluaran skop production
arahan, anak muda syamsul.........
tajuknya BOHSIA......
ya la aku pun tak tengok lagi cite nie
sebab filem ni akan menemui penonton pada
26/4/09.....so nak komen lebih2 pun tak leh la....
sbb tak tengok lagi......
cuma yang menjadi isunya....tajuk movie nie
BOHSIA.....hmmmm budak2 sekarang tak guna
dah perkataan nie.....perkataan nie popular pada
pertengahaan dekad 1990an dulu....
la nie dah masuk 2009.....orang sekarang dah tak guna dah...
tak tau la...mungkin pengarah muda cite nie terlepas
pandang..........
mungkin syamsul.....nak lari dari citer rempit....
sebab kalau bohsia nie tidak dapat dipisahkan dengan
rempit....
apa2 pun selamat berjaya.......
aku....mungkin tunggu dan lihat dulu....
sebelum nak pegi menonton....
maknanya...kalau ada org kata best
aku pegi la tengok............... kalau tak
best....tak tengok la...............

13 comments:

Vee Violet said...

Maybe Shamsul nak buat kelainan...
=)
And ya, maybe die terlepas pandang...
=)

besi said...

vee violet....mungkin la kita just wish good luck

nita said...

hmmm.. sara tanyerr akak.. "ibu, bohsia tu haperr..?

akak diam jerr.. tgh pk2 nak jawab perr karang..

besi said...

sis_nita...jwb la sejenis ulat..
logik tak?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

bohsia?

cam besh je kang??

sejenis ulat??

lallalalaa

Dearie Pearls said...

Bohsia tu sejenis ulat..
hahaha..

Aku baca komen org yg dah nengok previewnyer..
cam xbesh. hahhahaha..

Minat aku terhadap Syamsul down 100% kerana dia jejaka Panas Baran..
Hahha..

Ok kot citer nie tp aku xnak g nengok ar. Nak nengok Jangan Tegur..

Vee Violet said...

Sis_nita,
Jawab bohsia tu adalah sejenis 'cili BOH yang 'panas' berasal dari MalaySIA' hihihih

eddie dewanaga said...

ada sekali tu gua penah ikut budak2 satu ofis pegi bercuti relax kat satu resort di PD, ada la mamat ni call, tanya gua...

"lu nak gua bawak lauk ke..?"
gua jawab, "ok jugak, nanti gua bawak nasik aje, lu dah offer bawak lauk.."

sekali dia datang bawak 3 org aweks, terperanjat supervisor gua, gua tanya dia mana lauk??

dgn muka snoop dogg dia tunjuk kat aweks tu...

"tuu.. ambik la sorang satu!"

**lauk tu bohsia ke??
nampak sangat gua dah tua...

besi said...

miss lolly... sejenis ulat tue cover kat budak2 tanya...


LOL...kalau tak best tak nak tgk jugak la...


bro eddie...camtue la bahasa budak2 sekarang...sbb gua kata bohsia nie bahasa lama...heheeh

A a D i I ? said...

aku tgg kua kt tv time raya nt je kot.. hehe.. =)

besi said...

Aadil...hmmm dud idea...heheheh

ain si kacak said...

besi=bohsia??

huhu
:P

besi said...

ain...agak2 la....hehehhe