April 3, 2009

PM baru

hari ini kita akan mendapat perdana menteri yang baru
tahniah diucapkan kepada dato seri najib tun razak
yang akan dilantik menjadi perdana menteri Malaysia yg
ke 6........selamat maju jaya semoga tuan akan membawa
malaysia ke arah yang lebih baik.....
ya Malaysia Boleh

17 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

LOL doakan yg sama..
semoga para pemimpin mendapat tempat di hati rakyat sepenuhnya..

besi said...

LOL...kita rakyat biasa sentiasa mgharapkan negara kita akan berada dlm keadaan makmur dan sejahtera

eddie dewanaga said...

semoga tok najib berjaya dan diberkati... isteri tok najib tu jgn la masam aje 24 jam, senyum2 la sikit bila dikhalayak ramai... tak rugi bersedekah senyum ni...

eiza in the house.. said...

semoga semuanya success..amin :)

besi said...

bro eddie...bini dia kita tak yah ambik port...kita tgk najib je heheheh

besi said...

eiza....amin la hendaknyaaaaaaaa

A a D i I ? said...

perhhh..skima gilak ucapan!

lalala~

besi said...

aaidil.....ko gelakkan aku heheheh
skema ke..hehehehe

Y E R N ain said...

one of indonesian's paper headline:

Badawi isytihar Najib sbg PM sblm Jumaatan.

pss~ badawi tu nama pak lah or pak pak lah?

besi said...

yern ain...nama former PM kita Abdullah...bin ahmad badawi...
so...indon paper silap la...maybe diorang tulis son of badawi...kot?

a.b geldofg said...

aku tk pernah anggap aku ada PM slama aku hdup ni.....

buat apa ada pmerintah kalau hdup snsara

besi said...

br ab....sedih benor bunyi nya....
tak pe la bro...nanti kita ubah la

DrSam said...

kita doa dan minta yang terbaik untuk semua.

A a D i I ? said...

a.b geldofg: sadisnya ko pacik ab... hehe..


besi: mau aku x gelak. skema abis! haha..

besi said...

dr sam.....ya la sama2 kita doa...


aadil.... kalau gelak membuat ko bahagia ...aku rela je....ehhehehe

ashley said...

hah..

akak pun harap yang apa apa yang dah TIADA pun boleh REST IN PEACE..kan...kan..kan..

siapa siDia yang bernama YEI..indahkah hidupnya kini?

besi said...

ashley...yei? gerangan siapa dia itu....?