April 15, 2009

chelsea ku...

(3-1) + (4-4) = 2-0(7-5) = champions
heheheh kesimpulanya chelsea
yang lebih layak untuk ke semifinal....
lawan chelsea nanti adalah musuh lama.....
ada hutang yang tak selesai lagi.....
barca.........ko tunggu la amukkan
chelsea nanti.................
tahniah kepada semua.............
pastikan tahun ini...........
kita menjadi juara....................

14 comments:

eiza in the house.. said...

huhu...semangatnya dia..moga chelsea memberikan kemenegan seperti yg ko hrpkn besi..amin.:)

sis_nita said...

errr. chelsea ehh.. akak penyokong selangor.. huhu!

ain si kacak said...

sudah tentu chelsea akan berjaya..

:)

besi said...

eiza... heheheh dah suka nak wat camne...


sis_nita....selangor tak main kat europe...tapi main kat liga M...
lain citernya...


ain...penyokong chelsea gak ker? caya la.........

LotsOfLove-Pearls said...

nak jadi juara jugak...

besi said...

LoL...boleh juara apasalahnya...

Vee Violet said...

Hehehe... sis_nita ni tiba2 je selangor... kelakar...
=)
conrats anyway...
buT MU still the champion...
muahahahahah!!!
*gelak jahat*

besi said...

vee...budak MU ke...gud luck la mlm nie...heheheh

eddie dewanaga said...

hahaha...

telah gua korbankan masa tidur semalam demi sang naga biru yang tercinta, semoga terus terbang tinggi membelah awan dan menakluk bumi eropah...!!!

"blue is the color,
football is the game
we're all together,
and winning is our aim
so cheer us on through the sun and rain,
cause Chelsea, Chelsea is our name...!!!"

Vee Violet said...

huhuhuh...
i hope... i hope...
*dialog mawi dgn amani*
hihihi

besi said...

bro eddie....rasa2nya tahun nie kita dapat....


vee...heheheeh hope je la hehehehe

A a D i I ? said...

mana baizura kahar? mana? mana? hehe.. :p

besi said...

Aadil...baizura ku..lama dah tak nampak...jgn la tanya soalan yg aku tak leh jawab...heheheh

Vee Violet said...

baizura kahar?
nanti ada drama baru nak kuar tau...
lisa surihani berlakon ....
title die if tak silap 3 janda...
huhuhu