April 6, 2009

yuna...best la jugak

Oh bulan
enggan melayan diriku lagi
pabila
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila
kau bersama yg lain
(korus)
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu
itukau juga merindui aku
ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
mula menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain
(ulang korus)
pabila kau merenung matanya
ku rebah
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku…Oh..
Lirik::: LaNa

24 comments:

eddie dewanaga said...

gua selalu dengar lagu2 Yuna kat youtube, boleh tahan, salah sorang fans dia tu peminat besar The Blues beb...

lu boleh tgk blog dia kat side bar gua, blog nama Ma'am Chelsea... dia peminat Yuna.

sis_nita said...

haaa.. model baru nihhhh.. hehehe! akak layan gak lagu ni.. lagik2 bila esah AF7 nyanyi kat konsert ari tu..

LotsOfLove-Pearls said...

besh banyak kot..
LOL suka ini lagu..

o bulan..
huhu..

besi said...

bro eddie tul ke...yuna nie budak chelsea jugak ke? ehheheheh caya la camnie


sis_nita....yg best sbb dia cipta lagu nie sendiri...nyanyi rasanya2 sis_nita pun leh nyanyi heheheh


LOL...bulan..kalau gitu lagu nie utk LOL la sbb suka lagu ni

eiza in the house.. said...

lagu utk eiza tak ada ker?

besi said...

eiza.........lagu yuna nie..utk eiza jugak la....lagu nie eiza tau ke?

eiza in the house.. said...

tau la...nak karok sama2 ke...jom layanzzz..hehehe

besi said...

eiza....heheeh bulannnnnnnnnn

T.u.Y.a said...

oh eiza...hehehheh

besi said...

tuya........ko nak nyanyi sama ke?
layan je bulannnnnnnnnnnnnnn

T.u.Y.a said...

aku confiuse dah ni..blog besi ke blog eiza...ngeh ngeh...dan2 aku donload lagu tu besi..ampeh tol..

eiza in the house.. said...

uitt..ape ribut2 nie..jom la kita layan karok sama2 tuya..hehehe

tp..besi banje kita..bolehkan besi...nanti cpt baik sakit eiza nie..:

besi said...

tuya...nie blog aku la...heheheh


eiza....suka nyanyi ke? hehehehe

eiza in the house.. said...

besi
* suka,jadi radio sengal dlm "gajah"..
so dak2 rempit dh lali dgr suara merdu nie...heheheh

besi said...

eiza.......ic..mesti suara sedap nie..sbb rajin menyanyi

eiza in the house.. said...

besi
* sedap jugak..tp dgn yuna tu sdap dia lagi la..suara kita cm katak panggil ujan jer..hehe

A a D i I ? said...

utk eiza je ke? utk aku tader ke? ini sudah berat sebelah. tak aci!!

hahah! =)

besi said...

aadil.....utk ko jugak....bulannnnnnnnnnnnnnnnnn hehehehehe

Y E R N ain said...

da beralih arah?

baizura kahar mana?

hehehe~

besi said...

yern ain...bila lak aku beralih arah? tak paham aku....baizura kahar ada...cuma pic baru dia je yg aku takde....
ada ke? bagi la aaaaaaaaa

LotsOfLove-Pearls said...

hehe..thank u besi..

o bulan..

A a D i I ? said...

haha!

eliza said...

bulan april...hehe

besi said...

LOL...welcome...hehehe

aadil...heheheheh


eliza...oh bulan...april? tak best