January 17, 2009

pakatan

prof A........... faktor pengundi muda DR B............. faktor calon Datuk C........ masalah dalaman Prof D............ fear of politic irrelevan know pengacara..... media baru bagi aku, selepas results keluar macam2 la komen kita dengar jika sebelum ini keyakinan begitu tinggi....dipihak yang kalah.. masalah calon? yang terbaik katanya... pengundi muda?....semuanya bersama kita...katanya masalah dalaman...? mana ada, parti lawan ada la... lewat umum calon.....katanya.... media baru...kami dah kehadapan dalam bidang ini sms..blog....semua kami dah ada...katanya.... politik ugutan?..mana ada kami lah membela semua rakyat... tanpa mengira kaum dan fahaman politik...katanya........... habis tue camne leh kalah....? ikut kata juara raja lawak kedua..... ;;;;;;;;; LU PIKIR LA SENDIRI>>>>>>>>>>

13 comments:

vidadarisakura said...

nda la aku paham politik2 ni...hee

besi said...

elok la...
lebih baik jgn paham...
sbb semua org tak paham..
hehehehehe

ab geldofg said...

pi mai pi mai tang tu...kita juga nak cari mkn susah

eliza said...

aku pernah keja dgn orang politik..dulu..
tapi satu pun aku nda paham apa yang dipolitikkannya..
yang aku tahu..ada duit semua jalan.

DrSam said...

PAS, DAP, BN atau parti cap mangkuk hayun memerintah Ganu, keropok Losong masih lagi sedap. tak lama lagi telaga emas akan kering. Camtu le..

besi said...

ab geldofg... hmm betul tue..

eliza... kiranya ko nie org politik la...

drsam.. kena tukar demokrasi kpd anarki ke?

DrSam said...

as long as kerajaan faham bahawa rakyat adalah majikan mereka, that is fine with me.

eliza said...

tidak la..aku cuma tukang buat kopi jak dulu masa kerja dengan diorang.

besi said...

eliza... hehehe ko nie bergurau jer

eliza said...

betul la...hehehe

besi said...

buat kopi utk ahli politik...
bahaya la..elok la ko dah tak keje
bahaya........

eddie dewanaga said...

calon yg 'asal boleh' bukan SERBA BOLEH...!!!

lagi satu, terang-terangan mereka lakukan strategi 'senjata mkn tuan'

maka hasilnya, tersungkur menyembah bumi...

besi said...

adat...ada menang ada kalah.