January 12, 2009

sedih,kecewa,pilu, dan malu

entah la...terasa sangat aku hari nie...
malu pada semua orang....
malam tadi kul 2 pagi terasa sedih sangat...
kecewa,pilu ....nak tido pun tak selera...
mula2 begitu bersemangat, namun
apabila hasilnya....amat memalukan...
sampai di opis...
terus je kena taruk....
malu pada semua orang....
entah la, mungkin aku yang lebih2
kot rasa sedih...
tapi mmg sedih sgt..bila tgk hasilnya
mmg amat mengecewakan.......
ohhhh...chelsea ko tewas dengan memalukan
dengan MU 3- 0

4 comments:

Miss Izah Mohamed said...

ala, ke ade bet ngan sesape kt opis tu??klu kalah kene lanje! hahahaha

adat le tu ade kalah menang.. ;p

besi said...

tak de bet pun...
kena kutuk je

eddie dewanaga said...

bro, gua pun sama beb, blom sempat masuk bilik lagi nak tido, sms masuk mcm peluru... brader2 gua yg giler liverpool dan setan merah tu.. baik je kutuk2 gua...

mangkuk betul... gua nak tido pun ilang selera pagi tu...

besi said...

tak pe bro tahun depan kita wat lain....
mr scolari...masih tak paham
liga english nie