January 21, 2009

tahniah

hari ini datang keje lewat sikit...
macam mana tak lewat..tgk tv semalam
sampai kul 3 pagi...
semalam kat astro awani ngan rtm ada
menyiarkan secara langsung upacara
angkat sumpah mr president usa yang baru...
mr obama...
aku pasal mr obama nie tak nak la komen
apa2 sebab dia masih tak teruji dengan
pemerintahan yang super mencabar ini...
cuma tetarik dengan ucapan pembukaan dia
berkaitan dengan hubungan dengan dunia islam
selepas zaman bush..selepas 9/11 semuanya
tak kena dgn hubungan islam ngan barat...
sekurang-kurangnya mr obama ada
menyebutnya hubungan yang matang dengan
dunia islam.
harap harap lepas ini tak de la gaya cowboy dah...
sekali lagi tahniah mr president ....

8 comments:

ab geldofg said...

amrika tetap amrika

besi said...

jgn seteruk bush dah la..
itu je...kalau teruk cam bush
mengabiskan boreh je

eliza said...

tahniah..tahniah..

besi said...

eliza..kwn kamu ke?
heheheheh

Miss Izah Mohamed said...

urm.. hopo he's better than bush gedebush tu la.. hahha
tp... hahahha

wait n c jela..

besi said...

wait n c...hmmm
jgn tunggu lama2 nanti....

DrSam said...

amat tertarik sebab 'inauguration cost' dia sahaja mencecah USD150 juta dan mungkin lebih. tabik kepada 'event organiser' dia. Siapa ek?

besi said...

dr sam..mana la saya tau...
sape yg organise majlis tue..
drsam kena tanya org lain
hehehehehe