January 6, 2009

Rokok

Kawan aku bagi test rokok ni. Rokok 555 dah lama tak jumpa.. klasik....
version dulu kotak dia warna gold...tapi yang ini special sikit..
kotak warna hitam....
edap juga rasanya cam maggi goreng je...(tipu je)
p/s merokok membahayakan kesihatan...
hehehhehe ckp kat diri sendiri

13 comments:

ab geldofg said...

ada lagi rupanya rokok ni....

besi said...

aku pun tak sangka yg rokok nie ada lagi
ada budak bagi aku test tadi...
nak sebatang?

ab geldofg said...

sbtg wtpa...paling2 dua bgkus

besi said...

tak dapek den nak nolongnya
hehehehe

Miss Izah Mohamed said...

dah tau bahaya smoking jugak.. hahaha

Miss Izah Mohamed said...

owh baru paham... hahaha

besi said...

izah? ko paham apa?..
aku tak paham la...

eliza said...

err..tompang tanya bleh? ni rokok apa arr....hehehe

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

woo...lu lepak ampang area mana?

besi said...

eliza....itu rokok 555 rokok nie org lama lama tau la.....hampir pupus kat malaysia dah..
kwn aku ckp nie stock oversea punya
kalau dia tipu...aku tipu la..
tak dpt nak confirmkan la

besi said...

akupentoi...gua baru je dok ampang
area dato ahmad razali...

ab geldofg said...

minat betul iza dgn rokok ye...hehehehe
pantoi tk nak tnya aku duk kt mana ke?

eliza said...

owh rokok lama ptt la x pnh nmpak, abb yg aku tau buku 555 ada la...hehehe..ab aku minat mau tau jak la...